Sivut

lauantai 12. maaliskuuta 2011

Räkärättiritari.

Olen ollut yli viikon kipeänä. Siksi ei ole ollut mitään asiaakaan, tosin, ei sitä jännittävyyksiä nyt muutenkaan tuppaa tapahtumaan.

Eniten tässä veetuttaa se, että eilen oli Jeren keikka, jonka missasin. Mutta olin toissapäivänä niin kipeä, että ihan kuin olisi koko kroppa ollut täynnä kusiaisia, keuhkoja särki ja pää meinasi haljeta. Nyt alkaa kusiaiset hissukseen laantumaan, kai se on jotain flunssasärkyä tai vastaavaa. Tuntui eniten selässä, jos siihen koski, niin sattui. Tosi mystistä, yleensä olen vaan räkätaudissa enkä saa mitään pahempia oireita. Keuhkojakin vihloi vaikka paikallaan vaan oli. Tänään olen räkinyt kaikkea mössöä keuhkoista ja nenästä pois, on ollut kamala väsymys ja nukuinkin melkein 4h päiväunet. Huhhuh. Kai se tästä, ei vaan ollenkaan huvittaisi enää olla kipeänä. Ja aina on joku kipeys tai koiralla ripaskat, jos olisi joku tapahtuma tiedossa :x Aaaarrr.

Photobucket

Photobucket

(Naama paisuksissa jeaaaaah.)

Piti myös viettää tällä viikolla isän kanssa aiemmin Tukiais-ilta, mutta sitten isä oli kipeänä kusiaisineen päivineen. Laitettiin mummolassa nauhalle ne häät, mutta sitten emme kerenneet katsomaan. Se boksi on nyt kyllä minulla täällä, että jahka jaksan kytkeä, niin voin ne katsoa. Haluan nähdä, että kai siellä nyt oli Hello Kittyä kaikkialla. :D Draama ei kiinnosta, mutta katson hääohjelmia muutenkin... Sellaiset överit häät on ehkä parasta. En edes haaveksi omistani, mutta kaikki ne koristelut ja herkut on ihania. Ehkä Tuksua sponssattiin sen verran hyvin, että niissä häissä on jotain näkemistä. :P Haluan kyllä kans omiin häihini koiranruokaa tarjolle, koska sinne on kutsuttu kaikki sellaisetkin!

Mutta mitähän olen tässä kipeänä tehnyt... Limojen köhimisen ja niistämisen lisäksi tein aikani kuluksi kynsiä. Joskus olin tilannut keinokynsiä ebaysta ja nyt sitten marmoroin niitä. Niistähän tuli aika rumia, mutta ei se haittaa. Eikä se ole niin tarkkaa, kynsi on niin pieni alue, että pienet möklyt ei nyt edes näy minnekään. Tykästyin varsinkin siihen, että sekoitin kultaa vihreän joukkoon. Otin pari kuvaa, joista voi huomata kuinka olen amatööri, mutta myös sen, että marmoroinnilla saa ihania sävyjä aikaiseksi.

Photobucket

Photobucket

Vihreissä edelleen hiomista ja nypeltämistä, mutta rumuudestaan huolimatta non ensimmäisiä marmorointeja!

Ja kun tilasin tosi halpoja kynsikrääsiä, niin myyjä laittoi pakettiin kynsihiluja ja napakorun bonukseksi. Aika hyvät kaupanpäälliset, jotka tuli ihan yllärinä. Navassa on killunut lähes aina ihan vaan metallinen koru, mutta nyt sitten miehisesti sain siihen sellaisen, missä on pinkki timangi c:

Photobucket

Olen kans isälle hyvin kiitollinen, kun se eilen toi minulle "The Ultimate Survival Kit" -pussukan kaupasta. Siellä oli yli 600g irtokarkkeja, mezzo mixiä, pikapuuroa, cheddaria, perunapiirakoita ja batterya. Tuli tuliaisena jotain muutakin, mutta noillakin jo selviää. :D Pikapuuro on minun uusi lempparijuttu ja limukka auttaa siihen, että räkää nieleskellessä maha tasapainottuu. Vähän niin kuin lapsena joi jaffaa vatsataudissa. Kyllä limukalla on siis hyviäkin vaikutuksia. Tosin, noi muut eväät vaikuttaa vähän siltä, että joku saattaa arvata kuka on flunssassa JA herkkuähkyssä...

Photobucket

Nyt kipeänä on naama turvoksissa, tukka pystyssä ja maha ojossa. Mutta jos minua yhtään lohduttaa, niin näytin terveenäkin Duke Nukemilta. Hieman hirnuin tälle kuvalle äsken, kun keksin sen koneelta. Ei o helppoa olla näin komee!

Photobucket

Mut ehkä tästä flunssasta kohta selvitään. Sain uuden ompelukoneenkin, kun isän vaimo löysi toimivan kirppikseltä c: Voin siis askarrella ihan kunnolla koiralle/koirille vaatteet ja ehkä jotain itsellekin. Jea, sitten olen iloinen. Nyt flunssassa ei oikein viitsi alkaa askartelemaan, kun varmaan niistä vaatteista tulisi vähän liiankin mielenkiintoisia tai nukahdan kesken koneella huristelemisen. Jos nyt ainakin maanantaihin asti yrittäisi pysyä jollain tavalla pedissä tai sen lähettyvillä, niin sitten ehkä olen jo elinkelpoinen. Ei vaan malttaisi, koska tänäänkin olisi ollut Drag Day jonne halusin mennä, mutta ei vaan voinut :c

Parantumisia kaikille kanssasairastajille! T. Duke Nukem Forever

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti