Sivut

sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Haasteet jatkuvat.

Olen ollut melkoinen touhupetteri nyt tällä viikolla, joten jaksan touhuta bloginkin kanssa. Nauttikaa vielä kun voitte!

Sen suurempia juoruja en keksinyt päivän aikana, mitä nyt minulla on maailman suloisimmat, kauneimmat ja parhaimmat lemmikit. Pallottelin niitä innolla, pöristelin niiden masuja ja annoin herkkuja. Olisipa jo kesä, niin pääsisi kans kesäyönä lenkkeilemään koirien kanssa lämpimässä hiljaisuudessa. Se on vaan parasta.

Tässä kuitenkin taas jatkoa haasteelle:


07: Kuva henkilöstä, joka on auttanut minua jaksamaan kaikesta.

Tätäkin taas analysoin, että kuka on se henkilö, joka auttaa jaksamaan. Mietin tietty ekana, että no Jerehän se on eniten minun elämässäni läsnä. Niin hyvissä kuin huonoissa asioissa. Mutta sitten spekuloin, että se olen minä itse, joka lopulta selviän murheista. Auttaa tietenkin muut näissä asioissa, mutta suurin kamppailu on kuitenkin aina siellä oman pään sisällä. On sitä skebeliä tullut niskaan välillä sen verran, ettei aivot ole pysyneet kasassa, mutta sitten venyttelemällä ja viruttelemalla aivosoluja lopulta on saanut jotain selvyyttä onkelmaansa. Ja sitten kans nauratti, kun mietin pitääkö mennä ottamaan lääkäristä kuva, kun son auttanut minua määräämällä panikointiini lääkkeet... :D

Tuli siihen tulokseen sitten kuiteskii, että kyllä se Jere on tärkein ja parhain auttamaan minua selviytymään kaikesta. Heti siis itseni jälkeen. Jere on paras ystäväni, joten sille sitten purkaudun, jos ilahduttaa tai ketuttaa joku asia.

Photobucket

Kattokaa, kun se osaa olla komeeki!

Mutta nyt taas PUSMOI :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti